ONZE EXPERTISE
Wij bouwen merken, maar wat is nou precies een merk?
Het is eigenlijk heel simpel. Jouw bedrijf, jouw product, jouw dienst, maar ook jijzelf. Het zijn allemaal potentiële merken.
Een succesvol merk bouwen kan heel goed d.m.v. social media, wij hebben dat inmiddels talloze keren met succes gedaan. Maar het gaat niet zomaar, daarvoor is kennis en ervaring van de markt nodig.
​
Bij Sociale Zaken kiezen wij er daarom bewust voor om ons te focussen op sectoren waar we ervaring in hebben. Zo kunnen opdrachtgevers onze kennis en expertise optimaal benutten en kunnen we doelgericht werken. Als je met hagel schiet, vang je immers nooit een olifant.
​
Valt jouw product, dienst of bedrijf niet onder één van deze categorieën, neem dan gerust contact met ons op, er zijn altijd andere mogelijkheden.
​

HORECA
Bars, restaurants, nightlife & bezorgen
Een horecaondernemer heeft vaak geen tijd om zich druk te maken over hashtags of fotografie. En het ideale tijdstip om content te plaatsen? Dat is vaak net als er gasten arriveren.

EVENTS
Congressen, beurzen, activaties & festivals
Evenementen draaien om beleving. Zowel vooraf, tijdens als na afloop van het evenement.

DRANKEN
Softdrinks, mixers, RTD's & spirits
Er is zoveel keuze achter de bar en op de cocktailkaart. Waarom kiest de gast juist jouw gin of waarom gebruikt de bartender het liefst jouw product?

SHOPS
Detailhandel & webshops
Nu er steeds meer online geshopt wordt, is het voor klassieke winkeliers juist extra belangrijk om online écht aanwezig te zijn.

ARTIESTEN
Comedians, DJ's, influencers & presentatoren
Als artiest kun je niet alles bijhouden op social media. Wat moet je nou wel of juist niet posten? En kun je zomaar een foto (van jezelf nota bene) van internet plukken?

THEATER
Voorstellingen en festivals
Met soms honderden voorstellingen per seizoen laten theaters op het gebied van social media veel kansen liggen.
​





















