CREATIVE TALENTS
Influencer marketing kun je het beste zien als de moderne online versie van de oude vertrouwde mond-tot-mondreclame. Via influencer marketing zetten merken influencers in om voor hen reclame te maken. Bijvoorbeeld op de social mediakanalen of de website van de betreffende influencer zelf. Influencers zijn veelal echte content creators die over een trouwe achterban beschikken. Dag in dag uit inspireren zij hun volgers over een specifiek onderwerp, soms ook op iets kleinere schaal. Soms wordt dit dan een micro influenceer genoemd, die wel heel erg relevant is voor een bepaalde branche of een bepaald product. Een voorbeeld hiervan is bijvoorbeeld Arjan Kleton, bartender & cabaretier. Hij maakt veel horeca & cocktail gerelateerde content en worden dus met name gevolgd door horeca - en cocktail liefhebbers.
​
Sociale Zaken werkt op dit moment actief met een drietal Creative Talents, Sidney Schmeltz, Arjan Kleton & Sofie Graafland. Mocht je vragen hebben of willen sparren over de mogelijkheden voor jouw product of bedrijf, neem dan gerust contact met ons op.
Sidney Schmeltz
@starrsidjjj
Nederland's bekendste ex-blower, gamer & comedian
​
Instagram: 134.000 volgers
YouTube: 143.000 abonnees
TikTok: 37.000 abonnees
SOFIE GRAAFLAND
@sofiegraafland
​